1.
Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u
predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
2. V
prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo k predávajúceho na
kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu
vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho
zákonníka.
3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba,
ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa
poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené
inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a
Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom,
postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná
doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia
tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak
si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
4.
Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u
predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
5. Zodpovednosť
za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
a.
k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným
kupujúcim,
b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom
iným ako bol uvedený v návode na používanie,
c. používaním
tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou,
chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu
tovaru,
d. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
e.
poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
f. používaním
tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii,
všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými
predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
6.
Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli
pri živelnej pohrome.
7. Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje
taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti)
spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda
nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
8.
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu : KaEr servis s.r.o. Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava avšak nie na dobierku. Alebo osobne doniesť. Tovar je potrebné
vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a
odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú
zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe
(faktúru). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne
(poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
9. Predávajúci
potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o
uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia
reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie
je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez
zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané
písomne.
10. Predávajúci je povinný určiť spôsob
vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo
dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak
sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30
dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia
reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených
prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie
reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie
ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená
plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
11.
Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
a. pri
odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená
bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje
predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady
(opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo
závažnosť chyby,
b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby,
ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci
právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy
(vrátenie peňazí).
c. reklamácia sa považuje za vybavenú,
ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného
tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou
výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
12.
Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri
preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru,
nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame
kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu.
Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je
nepoškodený.
13. Tieto reklamačné podmienky sú
neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a
predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez
predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
14. Kontaktná
adresa: Adresa prevádzkarne: KaEr servis s.r.o. Karpatské námestie 10A, 831 06Bratislava
Kontaktné
kanály:
email: info@lulus.sk,
tel. č.: 0902 112696